"Маймуната не се интересува от Браунови частици, златни звезди, олимпийски медали или докторати по философия. За човека тези неща са по-ценни от цял един кораб, натоварен с банани. Това ни прави доста тъпи по маймунските стандарти."

Чарлз Уайтхед

понеделник, 15 ноември 2010 г.

САРА ДЖЕСИКА ПАРКЪР: НЯМА ДА СЕ ИЗВИНЯВАМ, ЧЕ СЪМ БИЛА МОРАЛИСТКА

Сара Джесика Паркър съжалява, че е криела истинския си характер в миналото


Сара Джесика Паркър



САРА ДЖЕСИКА ПАРКЪР, на 45 години е известна най-вече с ролята си на писателката Кари Брадшоу в „Сексът и града” – телевизионните серии и филмите.Тя се омъжи за актьора Матю Бродерик през 1997. Имат син Джеймз и две близначки: седемнадесетгодишните Мериън и Табита, износени от друга майка. Сара разказва чистосърдечно, че е била моралистка през целия си живот и как съжалява, че се е опитвала да скрие това като тийнейджър:

"Бих желала да не бях се срамувала толкова, че съм моралистка. по природа. Това не направи живота ми по-лек. Сега не ме интересува какво мислят за мен. Но когато си на 18  искаш да си част от тълпата купонджии.

Спомням си как веднъж бях поканена на  парти в една от последните ми тинейджърски години. Накарах баща ми да ме заведе с колата, но видях младежи, които пиеха бира навън. Аз помолих баща ми да ме закара право вкъщи.

Старомодно ли е това?

После изказах жалки оправдания защо не съм присъствала. На мен и досега ми е трудно да пия, да ходя на танци или на партита. Никога не съм пушила нещо друго освен цигари. Но трябваше да приема тази част на моя характер докато бях млада, а не да се чувствам виновна.

Никога не съм взимала наркотици през живота си и само веднъж,  за първи път станах свидетелка на подобно нещо на  парти и то съвсем наскоро. Сгреших, като влязох в тоалетната и видях някой, когото познавам да шмърка кокаин. Беше навил банкнота от един долар на фунийка като във филм за Белязания (Scarface – бел. ред.). Изпаднах в ужас, че полицията може да ни хване. Завъртях се на токовете си и излязох.

Вече не се извинявам за собствените си възгледи. Когато си млад имаш чувството,  че трябва задължително да си част от купона. За тези, които не се чувстват така  (и аз не се чувствах така, когато бях на 18): "Не се старайте да приспивате чувствата си!". Дори преди да започна да се снимам в „Сексът и града”, аз имах клауза „без голи снимки” в договора си. Оттогава и аз не чувствам никакво чувство на вина. Знам, че няма да мога да се чувствам комфортно с голотата. Бях ужасена как другите участници в кастинга могат да я възприемат и интерпретират наистина добре.

Не се правя на съдия. Просто така приемам тези неща. Не ми беше удобно с голите снимки, сцени със секс играчки или вулгарен език. Така и не направих такива. Странно е, че хората все още мислят, че са ме видели да правя или да казвам такива неща.

Спомням си преди няколко години, когато отидох да гледам една пиеса в Ню Йорк и след финала отидох зад кулисите да кажа „здравей” на един известен актьор, когото познавам добре. Той се пошегува: „Не можах да те позная облечена”. Дори той си мислеше, че ме е виждал без дрехи."

( Из интервю на Сали Брук за "Сън")



Няма коментари:

Публикуване на коментар